home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 48 | |
Online chat stimuleert online salesdinsdag 26 mei 2009, 13:46:07Uit ervaringen van het Groningse bedrijf CoBrowser.net (www.cobrowser.net) blijkt dat online chat een positieve ondersteuning biedt binnen online sales. CoBrowser.net helpt bezoekers van websites tijdens het koopproces, een functionaliteit die nog vaak ontbreekt op e-commerce websites. Met cobrowsen surfen webwinkeliers mee met hun bezoekers en kunnen zij samen formulieren invullen of producten bestellen. Hierdoor groeit het vertrouwen en de beleving van een bezoeker en nemen de online verkopen toe. CoBrowser.net is actief voor tal van websites, verzekeraars en scholen. Cobrowsen is de nieuwste trend binnen virtuele hulp. Internet | http://www.cobrowser.net |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (251)Overig (382)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Laatste 10 berichtenDOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare OrganisatiesWie zijn de Noorse broeders?Tweede dialectbundel Loot18De Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratieIK KON HET NAVERTELLEN - true story VERTAALD |